/ Dravel /

Pictures of some happy end

Min dators hårddisk har varit miffo jättelänge och kanske inte går att rädda.
Jag har inte kunnat slappna av på tre veckor, för alla mina bilder sedan maj ligger där, och alla krönikor och alla kolumner och alla andra grejer jag skrivit.
(Och den som börjar "men varför sparade du inte på den externa hårddisken?" kommer jag spöa upp. Jag VET redan att jag är korkad och glömmer bort det, så don't rub it in my face!)

Hursomhelst.

Därför ligger nu alla mina nya bilder på ett usb.
Här har ni några av dem:



Oskar jobbade på alla hjärtans dag, så vi fick fira det på tisdagen efter det.
På grund av försenade tåg och sådant så fick det här bli min surprise: Pulvermos och nuggets.




Förra torsdagen åkte jag och JJ till Caoz och såg när Howlin' Pelle Andersson tolkade Johan Johansson.




Sedan såg vi när Stiko tolkade sig själv, och pratade om min Metro-kolumn! Han är så fin.
Senare berättade han att han gillade rubriken till det här inlägget, och "jag kommer aldrig mer kunna spela Bröder utan att börja garva". Fint att jag förstör hans låtar.





I torsdags hade jag KBT-tid. Innan det fikade jag och my beeeeeeb på Kupolen. Mitt bh-spänne gick upp av sig självt när jag skulle betala, det vägrade knäppa ihop sig igen, kärleksmumsen som jag köpte var den torraste ever och jag var mucho opepp på att promenera de tio minuterna in till Bolanche city själv. Men vad gjorde det när jag hade en så fin pojkvän?




Efter att vi fikade gick vi till H&M där jag dyrt och heligt lovade att inte köpa något. Men så såg jag den här och pep "men den är ju prickig! Den finns ju i min storlek! Den kostar åttio spänn!". Och Oskar sa "nej, du skulle ju lära dig att vänta med att köpa saker". Och jag bara "kejråååå".

Sedan när jag mötte upp honom efter KBT:n hade han en H&M-kasse i handen. Då hade han köpt den här till mig och jag blev så glad att jag pep "men sööööööööööötoooooooooo!" över hela Borlänge.





Min pappa fyller femtio nästa vecka. Därför ville hela Leksands Golfklubbs styrelse bowla och äta middag med vår familj igår. Pappa fick en LIF-tröja som han numera vaktar med sitt liv.




Såhär mogen middag åt jag. Alla andra tog saker som jag inte ens kunde uttala (allt var typ kött med någon mörk sås), och jag bara "alltså, på barnmenyn finns det pannkakor, det vill jag ha!". Vuxen_brud_92, jag vet. Men jag ville faktiskt inte ha något annat och man ska alltid göra det man själv vill. Faktiskt.





Jag älskade min dagens dagens igår. Det är min Tove Östman-byxdräkt (<3<3<3<3<3), mina nya gula Cons (<3<3<3<3) och min Kitty-väska (<3<3<3<3<3) som jag fick av min fina svärmor (<3<3<3<3<3).


Det kommer inte några bilder från själva bowlingen. Varje bild någon tog av mig besvarades med orden "men ta BORT den där!".
Det bästa med att hänga med 40- och 50-talister är att man slipper säga "men lägg inte upp det där någonstans!" när de tar bilder på en.

#1 / / Miranda:

Alltså, jag måste säga att jag är lite avis för att du har en sån fin byxdräkt, och dessutom är så snögg i den!

#2 / / Jonna:

Du är SÅ fin och bär upp allt så bra! Min fina fina vän.

#3 / / Fridah:

Miranda och Jonna: NI kan vara snygga och fina!