/ Dravel /

Och vi blöder och svär

Den här dagen kommer DÖDA mig. Jag vill bara åka hem, kura ihop mig till en boll, se på Miss Potter och äta chokladbollar idag.
När jag blir politiker och tar över världen, då ska jag förbjuda mensvärk enligt lag.
Och jag vill inte höra ett enda ord från killar som inte vet hur det känns om att "men det är väl bra, då vet du ju att du kan få barn?".
Till er kan jag ge följande råd:
1. Tänk er att ni har fått ett fotbollsskott rakt in i magen.
2. Tänk att ni får tusen sådana på rad.
3. Tänk att ni har fått tusen sådana på rad de tre senaste dagarna.
4. Håll sedan käften.
(Och Stiko, förlåt att jag använder dina låtar i sådana här sammanhang. Det är bara så att jag håller på att gå sönder av magont just nu.)
#1 / / Sanna mina ord:

Och bara för att man får mens betyder inte det att man automatiskt kan få barn. För vissa är mensen det sorgliga beviset på att man Inte kan få barn...

#2 / / Janna:

<3

word

#3 / / johan:

Tänk positivt nu Fridah! Tomorrow is another day... eller nåt...

#4 / / Limpan:

Tycker att det är bra att Stiko kan sätta ord på hur det känns att vara kvinna.