/ Dravel /

Who are you and where are you from, we don't like when visitors come

Några frågor jag funderar på just nu:
 
- VEM VEM VEM är Sagoträdet i Masked Singer?
Tareq Taylor känns som ett villospår! Jag tror på någon som heter något med Ek, MEN VEM? Stina Ekblad känns inte rätt? Men Spelmannen MÅSTE ju vara Benjamin Ingrosso eller Felix Sandman, allt annat är helt otänkbart med den sångrösten.
 
- Varför har Sverige ett så sent startnummer i Eurovision även i år?
Även nummer ett känns ju som mitt i natten, sändningen börjar ju 21!
 
- Hur länge kan det egentligen blåsa dagligen?
Vind, det värsta väder som finns.
 
- Hur många August-priser kan Alice Dadgostar få för boken "Göra mig förtjänt"?
Tro mig, DU VILL HA LÄST DEN.
 
- Vilken ljudbok ska jag lyssna på efter "Parmiddagen" och "Skilsmässan"?
Det lutar åt "Välj mig" av Sofia Rönnow Pessah.
 
- Vem var det som började prata om begreppet "kaninhål"?
Från en dag till en annan började plötsligt A-L-L-A snacka om att de "fastnat i ett kaninhål" om olika saker på Internet. Var kom detta uppsving för uttrycket ifrån?
 
- Vad kan man äta som smakar som tomat men inte kostar fyratusen skjortor?
De här matpriserna är ju helt galna, och mycket kan jag dra in på men tomat är bland det sista! Vad kan man äta som substitut, som är gott och fyller samma funktion i textur- och smakväg men som inte kräver att man säljer av fonder från yuppieeran för att äta det?
 
- Hur kommer Jocke Bergs nya solomusik att låta?
Sicken grej att han släpper eget! Som han skrivit på sedan 2019! WOW.

- Vem av Ebba Busch och Jimmie Åkesson blir den första att avgå efter valet?
Båda är helt avgörande för sina partier och båda måste vara helt utleda på att vara det.
 
- Var ska man börja för att skaffa sig kunskap och åsikter om Nato-medlemskap när man knappt vet vad det är?
Det absolut sämsta med att vara vuxen: Man måste själv ta reda på saker man inte visste att man undrade.