/ Dravel /

Måste kolla DM vad Ingrosso kan ha skrivit

"Tack vännen!" svarade mannen som jag anser vara Sveriges bäst klädda (alla som läst mer än två inlägg på den här bloggen sedan förra året vet exakt vem det är) på en PR-fråga jag skickade till honom häromveckan. Jag släppte allt jag höll i och vrålade "alltsåååå OOOKEJ!" till Oskar som försynt försökte förklara att jag kanske inte bör fästa överdrivet stor vikt vid detta meddelande. Jag bara fnös till svar.
 
Sedan detta hände har jag känt mig som någon som ingår i ett MÄKTIGT NÄTVERK I MEDIEVÄRLDEN! Så stelt. Jag tror ju inte att denna hälsning
 
1) var menad till mig personligen
2) ska tolkas bokstavligt eftersom han aldrig skulle känna igen mig på gatan
 
och ändå känner jag mig liksom orimligt nöjd med denna nya titel. Jag är som det här memet som Singelpodden la upp, jag får ett mail med en hälsningsfras som eventuellt berodde på att en person som på riktigt är mäktig i medievärlden blandade ihop mig med någon annan – och jag bara OKEJ VI SES PÅ TAVERNA BRILLO!!!!
 
Jag har alltid undrat hur det är att vara en människa som är en del av mäktiga nätverk i medievärlden. Hittills verkar det rätt kul.