/ Dravel /

Nu när du har sagt vad du tänker, det var inte speciellt intressant

Ja, det gick ju som väntat, som Morgan Pålsson sa om valet i Tchad.
 
Uppdrag Granskning utelämnade halva min historia och Virtanen sa att han inte menade något med frågan och inte är skyldig till något av brotten de andra berättat om. Det var inget jag blev förvånad över så därför tänker jag nu försöka lägga detta bakom mig och inte fastna mer i denna konstiga storm än jag redan har gjort.
 
TACK alla som stöttar.
 
Däremot blev jag förvånansvärt lugn igår. Jag trodde att jag skulle vara mycket mer uppriven, men framåt eftermiddagen kände jag någon sorts ro. Mitt blogginlägg lästes av fler än jag kunnat föreställa mig och alla människor såg att programmet var så dåligt klippt och förstod att jag omöjligt kunde ha slutat prata efter "Ingenstans!". Det vill säga: UG föll på eget grepp. I ain't sorry.

TACK alla som stöttar.
 
Igår hade jag radioskugga här hemma. Jag var bara inne på min egen Facebook och ett par bloggar, men inga nyhets-eller skvallersajter och jag hade varken på TV:n eller P3 eller P1. En naturkatastrof hade kunnat inträffa på Grimsta IP och jag skulle inte ha en aning. Det var oerhört välgörande. Åkte in till ett event och klampade Sankt Eriksgatan fram med Maskinens "Krossa alla fönster" i lurarna och lyssnade sedan på halva The Arks diskografi och dröjde extra länge vid passande rader som "Oh forgive me, I considered it both radical and wise, but for God's sake, I was fourteen at the time".
 
TACK alla som stöttar.
 
Så nu tänkte jag försöka gå vidare. Metod: Jobba med det som faktiskt spelar roll, hänga en maskin tvätt, lyssna på Dixie Chicks, äta glass med Josefine, gå på Norstedts sommarfest med Linda.

Färdig, klar och vidare.
 
 
#1 / / Anonym:

Lycka till med att lägga det bakom dig!

#2 / / Anonym:

Deras dokumentär var så genomslinlig att det inte kan undgå någon att detta var ett felvinklat och grundlöst granskande. Och att fv fick sitta o gråta ut i public service, vidrigt. Det spelar ingen roll ifall du "bara" skrev att du avgudar honom. Utan att veta vem du är, svarade han "såpass mycket att du vill ligga med mig?". DET är creepy. Vem beter sig så?

Ingen eld utan rök stämmer så bra in på fv och anklagelserna mot honom. Han borde stå för de vidriga gärningar han gjort, preskriberade eller ej.

Fridah, du kommer klara dig igenom detta, oroa dig inte för mycket o fortsätt att hålla huvudet högt! Kram