/ Dravel /

I make the headlines

Välkomna till ALCAZAR-VECKAN!
 
I dagarna släpps nämligen boken! Någon av de närmaste dagarna ska jag åka in till förlaget och signera några ex (äkta Läckberg-känsla!) och på lördag finns den på Pride!
 
Inför detta har jag dessutom fått lyxen att, som en irriterad läsare uttryckte det en gång, uppträda i media! Här är boken med hittills:
 
- Expressen publicerar utdrag ur boken!
- Fina Ronny på QX ställer bra frågor!
- Mitti Söderort intervjuar mig och kallar mig FRUÄNGSBO! (De ringde när jag stod med Ikea-skruvar upp till öronen och frågade "hur länge har du bott i Fruängen?" och jag bara "jaa, ungefär 48 timmar...".)
- DT intervjuar (tyvärr bakom betalvägg)!

Dessutom gästbloggar jag på fina Boktugg i egenskap av PR-person. Jag blev så glad när de frågade mig och jag skriver därför om den vanligaste fråga jag får av författare och förlag, nämligen "Vad sa Nyhetsmorgon?". Här förklarar jag varför vi borde bredda den frågan!

Ännu fler PR-saker står på tur och det är så häftigt att så många vill skriva om boken. Böcker får så lite utrymme i media dessa dagar och Carpe Disco passerar nålsögat. En sådan ära.
#1 / / Sarah:

Hej Fridah!

Jag har en fråga om boken; Intervjuar du alla Alcazar-medlemmar (Även Annikafiore och Magnus) eller bara Andreas, Tess och Lina?

Ser jättemycket fram emot att läsa boken :D

#2 / / Fridah:

Sarah: Alla är faktiskt med, Annika och Magnus har varsitt kapitel i boken! Så häftigt att de ville vara med!! Kram!