/ Dravel /

- Johan Steen, ja vi kommer direkt

September. Iskalla händer, halsduk på kontoret och raggsockar varje dag.
 
Madde tror att jag har hypotyreos eftersom jag fryser så mycket. Jag trodde att det var som alla andra sjukdomar där symptomen är typ "trötthet" och "huvudvärk", MEN så var ett av symptomen här sprött hår! Det är ju det jag har sagt, att min kropp har ändrats så mycket de senaste åren eftersom jag slutade röra på mig sedan jag flyttade till Stockholm och mitt hår har typ försvunnit uppe vid ena tinningen.
 
Jag har trott att jag gått upp i vikt för att jag typ enbart åt godis första halvåret jag flyttade hit och att håret försvunnit för att jag hade knut eller hög hästsvans varje dag i två år mellan 2012 och 2014, men TÄNK om jag hittat anledningen! 
 
Snart är det jag som gör blodprov.
 
(Om det inte är hypotyreos har jag alltså bara fixat detta helt på egen hand genom att inte röra mig och slitit ut håret. Det kan ju vara bra att få det bekräftat, tänker jag.)