/ Böcker /

Vi ses på andra sidan

Jag har en så peppig länk att ge er idag, jag recenserar nämligen en bok på Constant Reader!
 
Det är en finfin sajt som Linda Skugge driver och jag har fått äran att skriva en recension av David Wibergs "Vi ses i mörkret" som publiceras där idag!
 
Visst undrar ni vad jag tycker om boken? Klart ni gör! In här och läs!
 
 
 
#1 / / Erica:

Du har ett inlägg från typ 2011 med rubriken "VI HADE T-SHIRTAR MED ROCKBAND SOM FAN INTE ENS ANDRES LOKKO VISSTE VILKA DET VAR", tänker på det citatet ganska ofta och jag undrar var det kommer ifrån?

#2 / / Moster :

Detta inläggets rubrik torde komma från Cesse , inte sant?

#3 / / Fridah:

Erica: Haha, vad glad jag blir över att du kommer ihåg det! Jo, det är från Henrik Schyfferts show "The 90's"! Jag vet inte om det är prick ordagrant exakt så han säger, men han pratar om att han hade tröjor med obskyra band i sin ungdom, och så berättar han om det och exemplifierar då med att inte ens Lokko kände till banden! The 90's finns på Youtube, jag vet inte i vilken del det här citatet är med men här är den första i alla fall, om inte annat är det en väldigt rolig show! https://www.youtube.com/watch?v=w5g7CfFwi94

Moster: Klart det gör! Den största citatmaskinen av oss alla! (Men hallå, vad gjorde du uppe 23.13?!)