/ Dravel /

Vem fan halkar?!

Rimligt att jag har halsont och FEBER under Pride-parad-dagen. Vem får feber i juli ENS? 
 
Detta är ju ett tecken på att jag gjorde rätt som till slut bestämde mig för att inte gå i paraden i år utan bara vara i publiken (jag har älskat att gå i tåget men då får man ju inte SE paraden!), men hur segt är det inte? Jag har inte haft feber på hundra år, och nu när jag ska stå och hurra vid Centralen hade det varit så fint om den trenden höll i sig, MEN NEJ. 
 
Jaja. Det blir bra ändå. Så länge sverigdemokrater och nazister och terrorister och allting håller sig borta så blir det ändå en superdag. Nu ska vi jubla så det hörs ända till Moskva.
 
 
Såhär såg jag och Sophia ut när vi gick i paraden 2014. Baddräkt, shorts, löparskor och vad som kändes som 35 grader i skuggan. Jag kan informera alla som ska gå i paraden sitt första år att det tar ganska lång tid att gå. Man blir ganska varm. Jag la mig ganska tidigt (cirka 21.30) när jag kom hem på kvällen. Men det är ganska värt det.