/ Dravel /

Så jag frågar är vi down för ikväll, har vi våra tjejer med oss?

Jag har så många saker jag är glad för just nu. En av dem är den volontärutbildning jag varit på senaste veckan på Fryshuset. Jag ska bli ledare för en TJEJGRUPP här i Wobro, och i onsdags, igår och idag har jag varit på utbildning och myzt med ungefär tio andra volontärer, som är bland de mest spännande personer jag någonsin mött.
 
Jag har aldrig träffat så många människor som jag varit så genuint intresserad av. Jag tänkte på alla hela kvällen när jag kom hem igår och jag vill veta så mycket om prick alla. Jag hoppas så himla mycket att detta blir så peppigt som jag känner nu att det kommer att bli. 
 
En annan grej jag är glad för är att jag på onsdag ska träffa mitt asfina KVINNLIGA NÄTVERK. Jag har ju startat ett sådant och det är mycket informellt och enkelt, och på onsdag ska vi äta frukost tillsammans och prata om livet. Frukost på Mellqvists + dessa tjäjär är lika med en drömtillvaro if you ask me.
 
Jag går mer och mer mot en livsstil där jag endast är omgiven av kvinnor, och dessutom av kvinnor som vill mig väl. Så har det inte alltid varit, men så ska det förbli. Det ska även förbli så att de män jag är omgiven av är män som vill mig väl. Oskar, Petter och Adam träffar jag varje dag, och det är fan ett mirakel att det blivit just dem och inte några töntiga Jofa-overallskillar som tycker att våldtäktsoffer får ju "ta lite ansvar själv också va".
 
Som Michaela Forni hade sagt: Tack livet.