/ Dravel /

Med lite mera färg sen du var här

På tal om att jag måste börja använda roliga kläder igen:

Idag var jag och Sophia på VINTAGEBLOPPISEN som en miljon bloggare arrangerade. Sophia hittade en klänning hos Elsa Billgren och tyckte att "det STÅR Fridah Jönsson på den!" och jag ba "ååh den är så fin men jag kanske bara har den på typ Pride och alltså... ääee den passar säkert inteee...", tills Elsa hörde och kom fram och ba "JOO det kommer den att göra så prova den nu AV MED TRÖJAN OCH DRA PÅ DEN" typ, så jag ba "ehe okej" och provade den in public och upptäckte att den satt som en S to the Mäck. Dragkedjan var trasig men eftersom vi har en skräddare/skomakare/nyckelservice-man två dörrar från oss som lagar allt och jag menar ALLT så var det noll problem och den fick följa med mig hem.

50 spänn, färgglad, rolig, precis lagom långa ärmar, tight överdel och vippig underdel, uppzippad och personal shoppad av Elsa och allt.
När jag kom hem tyckte Oskar att jag "ser ut som en dockteater" och det är väl typ det finaste man kan få höra?

 
 
#1 / / Mia:

SÅ FIN KOMPLIMANG. :')

#2 / / Fridah:

Mia: Visst är det! Typ det vackraste jag någonsin hört!