/ Dravel /

So much for bleached nostalgia

Jaha här satt jag och hängde på Öppet Arkiv och hittade Allsång på Skansen från 2003.
 
Först blev jag helt nostalgisk av detta Alcazar-avsnitt. Jag och Lisa var med Cici och Johan på Parken Zoo den här dagen och jag ville att vi skulle hetsa hem så vi hann se allsången för trots att vi skulle spela in det på VHS (!) så vägrade jag missa.
Sedan blev jag ännu mer nostalgisk av att Håkan Hellström är med i samma avsnitt. Med Timo Räisänen, dessutom! (För att inte tala om Robyns medverkan! "Oh baby" blev aldrig en lika stor hipster-hit som "Fembot".)
 
Och så detta: The Ark spelar "Calleth you cometh I" 2003. I utsvängda vita jeans! Så himla vackra tider det där var.
 
Dessa tillbakablickar alltså. Är de verkligen bra för en? Jag är högst tveksam.
 
Så nu blir det Lucas-myz istället. All day all night till lördag. Planer: Se film, äta pizza, "vara i lägenheten och mysa". 
Herrå.