/ Dravel /

I'm fairly good at getting people inspired but I'm awfully bad at saying goodbye

Min praktik slutade idag. Så himla sad, jag har haft så sjukt roligt. Dock kom jag på när jag åkte hem att jag borde ha gjort typ chokladbollar eller något och ha värsta AVTACKNINGEN, men det var ju såklart för sent.
Därför kom jag på att jag istället kan dra trafik till min chefs musik! Så gå in här och lyssna på Petter. (Han är dessutom mucho bra, så det blir win-win.)
 
Nu ska jag försöka sova bort denna huvudvärk. Vad ska jag GÖRA åt denna smärta som inte ger upp? Jag orkar inte en till sommar med panikheadache, varken vatten eller Ipren eller ostbågar hjälper. Förra sommaren var bland det värsta jag varit med om, körde bil i Leksand och fick typ synbortfall. Extremt obehagligt.

Jaja. Nu ska jag läsa tidningarna och somna till något bra radioprogram. Äntligen börjar P3 Dokumentär igen på söndag, har haft sådan absti! Mest ser jag fram emot att se om de har gjort något program om mina förslag. Hoppas på alla.
#1 / / rebbex:

Kanske skulle prova folie hatten den brukar hjälpa mot golf sjukdomen. Dessutom så ser du kanske vägen!

#2 / / Anonym:

Pronaxen