/ Dravel /

Och när blev den här stan så liten?

Får jag bara fråga en grej: Hur sjukt är det inte att jag stod och hjälpte en av mina största haters i flera minuter på jobbet i veckan och jag inte fattade att det var han och han inte fattade att det var jag?

Insåg det först nu när jag såg en kommentar från honom.
Detta är så himla psycho. Han var en otroligt trevlig man och väldigt rolig. Mycket artig och allmänt schysst. Och så nu ikväll la jag ihop ett plus ett och förstod att det var honom jag träffat.

Lilla, lilla världen alltså. Man upphör aldrig att förvånas.

Jag som gått så länge och sagt att det känns läskigt att jag inte vet vilka mina haters är. Att det kan vara vem som helst som jag går förbi så fort jag är utomhus, som jag betalar av när jag handlar eller som jag frågar om vägen när jag är lost.

Och detta har Goran, som jag bland andra sagt det till, skrattat åt så länge och sagt "men alltså... du känner inte att du har LITE hybris?", och jag har sagt att "nej, för jag vet att det är såhär, de vistas ju liksom ute i dagsljus ibland, det är ju människor!". Och nu har jag fått det bekräftat. Fan vad ägt.

För att inte tala om vilken mysko känsla det här är. Nu kommer ALLA kunder att vara potentiella haters. 

Äh, who am I kidding? Så tänkte jag ju redan från första dagen. 
Mvh/Memento mori
#1 / / Hanna:

Men shit, vad galet! Är inte det underligaste att han inte insåg att det var du? En hater borde ju ha mer fokus på hatobjektet, liksom. Kommer haterrelationen förändras nu?

#2 / / Fridah:

Haha, ja faktiskt! Det kanske berodde på att jag varken hade glasögon eller läppstift och hade håret uppsatt. På min namnskylt står det dessutom "ny på jobbet" och inte mitt namn, så jag vet inte om det var så enkelt att jag helt enkelt inte ser ut som min två år gamla bylinebild eller något.

Jag hoppas relationen förändras, jag skickade friend request till honom och skrev att jag hoppades att hans produkt funkar och att det var roligt att få hjälpa honom och att han har skrivit fina kommentarer och blogginlägg. Kill 'em with a smile liksom!