/ Dravel /

Caligula väntar nog ändå

Såhär har läget varit de senaste veckorna:

Jag mår alltid illa. Jag är kissnödig cirka fyra gånger per timme. Det spränger och värker i magen och brösten. jag är trött hela hela tiden. Jag cravar ihjäl mig efter godis, chokladbollar, våfflor och pannkakor.

Igår grät jag - OS-hataren numero uno - till curlingvinsten, för att min crush på Eva Lund har legat i dvala sedan 2006, men när hon jublade och fick medalj så återfick jag den och hon är så söt. 
Sedan grät jag när Anna Bergendahl gick vidare till Globen, för att hon blev så glad.
SEDAN grät jag till det här klippet, för att det var en så fin spelning och det bästa ögonblicket på hela P&L.

Jag VET att jag har tagit alla p-piller som jag ska (som om mitt kontrollbehov skulle låta mig göra något annat). Trots detta kan man ju börja fundera på om Caligula är på väg.
#1 / / Jesper:

Caligula var en mycket trevlig kille! Har du sett filmen Caligula förresten? den är helt fantastisk, se den!

#2 / / mymlan:

Funderat på gravtest?

Låter onekligen som exakt de symptomen...

#3 / / Anna:

Den spelningen var legendarisk! Förutom att Annika Norlin är bland de coolaste jag vet är Andreas Mattsson helt fantastisk. Match made in heaven.

#4 / / Limpan:

Funderat på att inte äta p-piller?