/ Dravel /

Och jag vill ha allting

Vill ni veta en grej?
Jag vill ha Anna Pihl-boxen med säsong 3, Martin Svenssons nya bok Din Heder och Florence Valentins nya platta Spring Ricco.

Vill ni veta en annan grej?
Min adress är:

Fridah Jönsson
Åkerövägen 8
793 33 Leksand

Om ni undrade, alltså.

#1 / / Sofie:

Läste jag nyss det jag läste?! Anna Pihl säsong tre? Finns det en såsong tre?:D:D

#2 / / Stina:

Jag vet att du även vill ha Kenny Starfigter säsongen, Kenny-filmen, Twilightfilmen, Twilightböckerna och en massa päron! Nananna.

#3 / / Fridah:

MEN DU KAN VARA KENNY STARFIGHTER-SÄSONGEN, KENNY-FILMEN, TWILIGHTFILMEN, TWILIGHTBÖCKERNA OCH EN MASSA PÄRON.



(OCH DIN MAMMA KAN VILJA HA KENNY STARFIGHTER-SÄSONGEN, KENNY-FILMEN, TWILIGHTFILMEN, TWILIGHTBÖCKERNA OCH EN MASSA PÄRON.



DU KAN LUKTA KENNY STARFIGHTER-SÄSONGEN, KENNY-FILMEN, TWILIGHTFILMEN, TWILIGHTBÖCKERNA OCH EN MASSA PÄRON.



PUNKT.)

#4 / / Karin:

Martin Svensson är inte samma Martin Svensson som han "Du Är Så Yeah Yeah-Martin Svensson"?

#5 / / Fridah:

Jo! Han gjorde en asbra soloplatta efter det som hette Lyxproblem Och Moderna Störningar. Sedan startade han ett lika bra band som hette Nina Rochelle och lät som Imperiet. SEDAN skrev han en helt freakin' briljant bok som hette Hej Mitt Namn Var Elton Persson.

Hela han är briljant.

#6 / / Jonna:

Oj, nu kan jag bli ännu mer stalker när du avslöjat din adress, är det en medveten risk du tar?

#7 / / inte håkan:

Fast hur mycket Imperiet låter Nina Rochelle egentligen? Har du hört någon annan låt än Du ska va president?

#8 / / Stina:

Hahaha, du är så söt Fridihlin!

#9 / / Leonora - The Magic Memories:

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

#10 / / Bea:

Härlig blogg du har

allt bra?

#11 / / Fridah:

Jonna: Hell yes. Om läskiga personer blir stalkers stå står det hockeyklubbor och baseballträn här inne. Om du blir stalker så står det pärlplattor och Hello Saferide-skivor här inne.

Inte Håkan: Jag tycker att de har precis samma sound.

Schtaijna: Du kan vara söt. (Det där var inte menat som en hommage à dig och Sara, faktiskt!)

Leonora: Just bara för att du är Lenitahs syster så förlåter jag dig för de här kommentarerna.

Bea: Jag kommer bara svara om jag har avgudat din syster också. Hon råkar inte vara typ Annika Norlin?

#12 / / Limpan:

Noterat!