/ Dravel /

Låt mig följa med

Inatt berättade Goran att han och Marcus ska på Popadelica.
Jag frågade vilka de skulle se och fick svaret "i alla fall Krunegård, Florence och Barcelona".
Då blev jag måttligt glad.
(Den här gången fick jag inte ens någon förfrågan om att följa med!)
 
Nu msn:ar jag med en lycklig flicka som har vunnit biljetter dit.

Vad jag själv ska jag göra på lördag?
 Jodå, tackar som frågar, jag hade tänkt ägna större delen av dagen till att bestämma mig för om jag ska vara mest avundsjuk på Huskvarna eller Umeå.
När jag har bestämt mig för det kanske jag ska se klart Herkules som jag började på igår.
Annars har jag inget speciellt inbokat.

#1 / / nellie:

vaaaaaaaad händer i umeå?

#2 / / Karin:

Ahh typiskt. Men då ska du veta hur avundsjuk jag är på alla människor (och då menar jag alla, även om jag bor i Kristianstad) som ska se Håkan på P&L. Mando Diao på hemmaplan gör inget MEN HÅKAN! Antar att du också ska se honom så jag är avundsjuk på dig.



Alltid skönt att veta att någon har det värre, så är det.

#3 / / Anna:

Vad är anledningen att avundas den här lilla skithålan?



Och kanske eniroar jag dig och skickar ett exemplar av novellsamlingen. Den är liksom så... dålig, bara. Måste hitta mod först.

#4 / / Hanna:

Svar till Karin är att hon alltid kan ta sig till Gröna Lund i September, datum är tyvärr bortglömt, och se Håkan för 60 kronor eller vad inträde än kostar.



Och svar till ditt inlägg är att jag också drömmer om att åka till Popadelica på lördag. Jag drömmer även om att få åka till Siesta!, Hultsfred, Tivolirock och Emmaboda för att se Mackan.



Och Way Out West, Putte i Parken och Roskilde hade jag inte heller sagt nej till. Faktiskt.

#5 / / Fridah:

Nellie: Min pojkvän är där.

Karin: Klart jag ska se Håkis! Kom hit!

Anna: Som sagt, min pojkvän är där och jag vill vara med honom. Ja, gör det! Du behöver inte ens eniroa mig:

Fridah Jönsson

Åkerövägen 8

793 33 Leksand

Jag skulle bli SÅ glad!

Hanna: Join the club, jag vill också!

#6 / / Miranda:

Åh, fan vad jag är häftig som är med i ditt inlägg! Lite surt är det att bussarna inte riktigt vill som jag, så jag missar både Florence och Markus, men det är smällar man får ta om man inte vill sitta i huskvarna en hel natt. (förresten, jag bröt mig aldrig in i min brors klassrum.. jag fegade ur lite ;))