/ Dravel /

Ta mig till Bolanche, ta mig till dans

Klockan är kvart över elva på valborg och jag är förmodligen den enda femtonåringen (förutom de andra i Sekten) i Sverige som är hemma. Fast det har varit drag idag ändå. Vi grillade och chillade.
Idag träffade jag Linn Stålberg på Ica! Idol-Linn, foto-Linn. Jag blev pretty starstruck. Men hon kände igen mig och vi pratade och hon var trevlig.

Sen grillade vi och drog ut på Noret. Där var det absolutely no drag whatsoever baby. Så vi gittade hem igen.

Jag skulle ge huuuur mycket som helst för att vara på WAABs releasefest på Bolanche just nu. Återigen varför var det Lisa som blev 89:an i den här familjen?
Fatta hur mycket Bolanche hade ägt. Jag har ju aldrig ens sett WAAB live. Jag har bara pratat med dem som civila personer men aldrig sett dem giga. Så nu jääälar hoppas jag på P&L.

Jahaja, mina vänner, eftersom jag varken har a party to komma in på eller ett falskleg så ska jag nu gå upp och lägga mig på sängen och läsa Linda Skugge.
What loser am I.
(men jag kommer i alla fall inte spy imorgon.)
#1 / / Evelina:

Jag var också hemma kvart över elva. Jag hade typ nyss kommit hem :P

#2 / / Fridah:

Join the club!

#3 / / Elin:

Nej, men vi spyr ju inte iallefall! :D
( Kan bli vårat motto) !

#4 / / Julia:

Vill bara tala om hur undebar din blogg är!
Btw, jag var också hemma vid elva (och jag spydde inte heller idag)

#5 / / Fridah:

Elin: Deffi!
Julia: Åh, tack så hemskt mycket! The Ark äger förresten.

#6 / / Julia J:

Du och jag är alltså väldigt lika. Hata åldersgränser, du vet säkert hur gärna jag hade varit där också. Jag hade gärna sett alla tre banden, jag gillar alla! :)

#7 / / Fridah:

Men mest GLT, för att citera dem själva...

#8 / / linn:

fan va sweet

#9 / / Fridah:

Hahaha, det var ju så!