/ Dravel /

It's cool but you don't even know me

"STÄLL IN ALLA SOMMARPLANER" skrev jag i ett sms till Caro igår när det blev officiellt att Spice Girls gör en englandsturné i juni!! Givetvis utan Victoria Beckham, men jag har redan gett upp hoppet om henne så min lycka var ändå total.
 
"HÄR har vi en godkänd möhippa!", sa jag till Oskar när jag berättade om det och frågade honom sedan "om jag inte får med mig någon annan, åker du med mig till London och ser Spice Girls då?" och han sa "alltså... det är ett för stort ansvar".
 
Och det är ju verkligen ett ansvar. Jag har väntat på det här sedan jag var fem år så det är inte vilken spelning som helst. För att uppfylla visionen och drömmarna jag hade i min barndom måste denna konsert nämligen innehålla:
 
1) Att jag får träffa bandet helt ensam.
2) Att Emma på något sätt har lärt sig svenska och konverserar med mig utan språkliga brister
3) Att hon tycker så mycket om mig att hon blir min barnvakt och från och med denna dag säger upp sig från gruppen, åker hem till oss i Leksand och ser på Barntrean med mig varje helg.
 
Det är väl en fullt rimlig ambitionsnivå?