/ Dravel /

The readers of Horse & Hound will be relieved

Vi var i London över helgen och vi gick omkring i Notting Hill och jag fotade bokhandeln och varvade "It's amaaazing how you..."-sång med att utbrista "SOMEONE FAMOUS?!" i tid och otid som Martin i filmen. Notting Hill är den enda Hugh Grant-film jag är odelat positiv till och den ger mig alltid, ALLTID, ett lugn i själen som inte många andra filmer ger.
 
 
Det känns som att London är min stad. Det var regnigt och blåste isvindar när vi var där men allt var så FINT ändå och jag känner mig... hemma där. Jag har alltid haft en sådan känsla för London, att jag skulle komma bra överens med den staden, och de två gånger jag varit där har det stämt till hundra procent.
 
Om jag någon gång skulle få en så lyxig livsstil att jag kan göra som Sandra Beijer och åka iväg en månad här och tre veckor där skulle jag LÄTT hyra en lägenhet i London och jobba därifrån. Tänk att få bo där och ha samma vardag som de hade i "Tjejer"-serien och "Killar, kompisar och..."-serien jag läste på mellanstadiet.
 
Jag vill verkligen inte flytta utomlands men det vore så coolt att kunna vara i England en lite längre tid än en helg. Måste se till att det blir verklighet.