/ Dravel /

Stop making a big deal out of the little things 'cause I've got big deals and I've got little things

Nu är det fan dryga dagar alltså. Jag ifrågasätts och Ställs Mot Väggen för något som inte ens har hänt och jag har helt ärligt varken tid eller ork till att leva en enda sekund i någon sorts Pretty Little Liars-tillvaro (speciellt inte om jag inte ens får bo i Spencers hus, vilket verkade vara det enda bra med att vara hon).
 
Jag vill istället ha tid och ork till:
- Att göra klart Mitt Stora Skrivprojekt.
- Att packa ner hela mitt hem i flyttkartonger.
- Att göra ett vettigt arbete för mina betalande kunder.
 
Så därför är det ju vettigt att inte lägga den tiden och den orken på grejer som inte har någon förankring i verkligheten, utan istället på att jobba på, skriva åttahundratusen tecken och lyssna på "When You Love Someone" med James TW.
 
Vi säger så.