/ Dravel /

Driver, roll up the partition fast

Såhär gick det till när jag skulle skaffa Beyoncé-biljetter i fredags:

Jag åkte till Spånga, tog taxi därifrån till Friends, sa till chauffören att "alltså jag ska till själva biljettkassan och jag vet inte var den ligger så vi kanske kommer att behöva cirkulera lite tills vi hittar den", åkte Spånga-Sundbyberg-Solna och rullade PRECIS in till arenan när Oskar ringde och sa "jag fick två biljetter".
 
Så jag sa "eh du det fixade sig, sambon fick faktiskt biljetterna så jag kan hoppa av här!" till chauffören och betalade 250 spänn för att ha åkt en helt planlös runda i norra Stockholm.

Detta var hundra procent värt det för jag tror inte att jag kan få en bättre se-fram-emot-sak den här sommaren, men nu är frågan: Jag har sett NOLL andra personer i social media som ska gå på konserten. Jag har inte hört någon hype, inte sett några "jag köper gärna era biljetter"-statusar på Facebook och heller inte märkt något raseri mot att Ticketmaster kraschar som det ALLTID gör så fort någon släpper biljett till någonting.
 
Vad beror detta på? Vill folk inte betala för att se Jay-Z (det vill ju i och för sig inte jag heller) eller är Beyoncé på väg ner?

Jag är uppriktigt orolig.
#1 / / Evelina:

Jag fixade biljetter redan på måndagen! Såg det hypas då på diverse forum. Beyonce är hell-to-no på väg ner!!

#2 / / Fridah:

Evelina: PJUH, vad bra! Jag blev verkligen orolig på riktigt, det kändes inte alls som att luften darrade av spänning som förra gången hon var i Sverige! MEN: Hur kunde du få dem på måndagen?!