/ Dravel /

Hur kan de tro på evig kärlek, hur kan de tro på det nu?

Nej, FY FANKEN (ett uttryck man inte hört på länge!) vad sorgligt att Andrea Hedenstedt och Anton har gjort slut.
 
Jag har lyssnat på Andreas podd i fyra år och trots att hon är fyra år yngre än jag har jag alltid känt en samhörighet med henne, hon har aldrig heller varit ihop med någon annan utan varit "typ gift" sedan hon var ungefär sexton. Jag har sett henne och Hanapee som mina medsystrar när andra influencers röjt runt på klubbar all day all night och skrivit om one night stands och fuckboys och gästat Singelrådet hit och gått på Tinderdejter dit.
 
Av alla par i bloggvärlden var Andrea och Anton det jag alltid, alltid har tyckt bäst om. De verkade så lugna, så roliga och så respektfulla mot varandra. Inga konstigheter, liksom. Det finns vissa par man följer som man mest tänker "okej kul men I give it a year" om, och Andrea och Anton var raka motsatsen för mig, jag har aldrig ens kunnat föreställa mig dem utan varandra.
 
Huuu så deppigt. Det här är värre än Erik och Martina Haag och Emma Green och Yannick Tregaro sammanlagt, jag blev SÅ SÄNKT av det här beskedet.
 
Och efter dessa självömkande rader är nu frågan: Är det mest synd om mig som helt gratis utan att ge något som helst tillbaka tagit del av hela Andrea Hedenstedts liv sedan hon var ett barn, eller om Andrea Hedenstedt själv som alltså inte längre är tillsammans med den partner hon haft sedan sju år tillbaka?
 
Rösta nu.