/ Dravel /

So all the girls and boys, you have to raise your voice, it's time to make some noise

Pjuh, jag förtidsröstade i tisdags och en sten lyftes från mina axlar. Så himla skönt att kunna släppa den beslutsångest som hemsökt mig dagligen det senaste halvåret, nu finns ingen återvändo. Och tänk om man, när Fame Factory började, visste att det skulle komma en dag femton år senare när man kan rösta på Andres Esteche i kommunvalet! Så häftigt.
 
En sak jag däremot undrat sedan 2014:
 
Hur röstade deltagarna i Big Brother? Kan någon i deras närhet ha ombudsröstat åt dem? Men då behöver de ju bådas leg och det måste ju deltagaren ha haft med sig in i huset? Eller det kanske produktionen löste innan de gick in? För det känns inte som att förtidsröstningen kan ha hunnit öppna när programmet började sändas så de kan inte ha fixat det innan tävlingen började. Detta har jag på riktigt tänkt på i fyra år.
 
Får se till att bli kompis med Julia Krischel så hon kan hjälpa mig att reda ut detta.