/ Dravel /

Och så får vi ju frisk luft och en naturupplevelse och... en... UNDERBAR DAG!

I helgen var jag och familjen på Escape Room för att sedan gå vidare till femkamp på Gröna Lund. Det var en äkta Ett päron till farsa-känsla över hela dagen och därmed fantastiskt. 
 
Escape Room var jag naturligtvis värdelös på men det blev sekundärt eftersom man fick känna sig som någon i Pretty Little Liars (men också med vetskapen om att det skulle vara slut om en timme och inte pågå i resten av våra liv). Vi tog båten över till Gröna Lund och jag ställde mig vid Oskar och sa "det är JAG som är kapten på det här fartyget och passar det int så är det BARA att gå iland!" som Andrea Melin i Rederiet. Jag kände mig heltuff, som Ola Salo hade uttryckt det.
 
Så började femkampen och det var något av det roligaste på länge trots att jag inte direkt briljerade i någon av grenarna, och sedan middag i city innan vi åkte hem och somnade på ungefär tio minuter.
 
Det här var det bästa med dagen:
 
- Att familjen var samlad.
- Att alla hade roligt.
- Att på restaurangen där vi åt middag satt Nikolaj i Rederiet några bord bort.