/ Dravel /

Då var du 34 och jag 24 och jag tyckte du var så gammal, nu är jag 34 och jag känner mig mindre gammal än jag tyckte du var då

Jag har ingen åsikt om Guldtuben men det är så konstigt att se Vigor Sörman stå i TV och berätta om galan och vilken business han har byggt upp kring Splay.
 
För Vigor Sörman är ju fortfarande, i mina ögon, reporter på När & Fjärran. Det slår mig ibland att han inte ens hade fyllt 21 när han reste jorden runt i linne och radbandshalsband. Tänk att det skulle komma en tid när man blev äldre än Vigor Sörman.
 
Andra som jag tyckte var vuxna när jag var liten och som jag nu är äldre än, eller lika gammal som, de var då:

Spice Girls
Lene Marlin
Sandra Dahlberg när hon var med i Fame Factory
Josefine Sundström
Grynet
Britney Spears
Yrla i Ebba & Didrik
Vänner-karaktärerna
Johanna Thydell när hon släppte I taket lyser stjärnorna
Steven i Tvillingarna-böckerna

Herregud, jag är lika gammal som Grynet.