/ Dravel /

On my mind, up past my bedtime

Liverapport från Göteborg:
 
- Igår gick jag upp 04.45, åkte till Centralen, åkte till Göteborg, gick (!) till mitt hotell, åkte till mässan, gick på mässan i tre timmar, gick fram och fangirlade över Kristofer Ahlström (han var EXAKT så trevlig som jag föreställt mig), köpte sju böcker, åkte tillbaka till hotellet och lämnade böckerna, åt middag med Emilia, gick till hotellet och la mig i badkaret. Sedan stannade jag uppe till 00.30 för att jag fastnade i Marcus bok "Jag har inte råd" för jag bara KUNDE inte släppa den. Det kändes som att läsa hans dagbok, den är skriven så som bloggar skrevs innan de började heta kanaler, innan det blev influencer marketing och adlinks av hela branschen. Dessutom är jag omnämnd i boken flera gånger. Äkta lifegoal.
 
- Under de tre timmar jag gick runt på mässan igår såg jag Patrik Lundberg säkert tio gånger. Tänk att vara Patrik Lundberg, alla avgudar honom och han är så bra och verkar så harmonisk.
 
- Jag vet inte varför jag får sådana här ryck när jag är ensam längre än 30 minuter (just nu tror jag att det var för att jag hörde "Jag fattar ingenting" med Lars Winnerbäck och kom att tänka på att jag tänkte på raden "och jag ville skjuta mig själv redan på tunnelbanan hem för hur svag jag varit och hur fel jag haft" när jag åkte hem från Hornstull första gången vi sågs) men jag googlade nyss Kristian. Efter att ha tagit på mig mascara. Det var ju himla smidigt. (Isabella Löwengrip säger att hon inte har tid att lägga en minut på att tänka saker som drar ner henne för då kan hon inte maximera sina bolag. Jag borde verkligen maximera mitt bolag, speciellt här på Bokmässan. Fast det gjorde jag ju hela dagen igår och ska göra hela resten av dagen idag, och jag är ju faktiskt bara en simpel PR-konsult med noll ambitioner att bli multientreprenör. Fan vad jobbigt det verkar.)
 
- Nu ska jag get myself together och åka och äta lunch med Hanna. Hon har läst min blogg sedan typ 2008. Jag har sett hennes rum på tusen bilder men aldrig träffat henne live! Förrän nu.