/ Dravel /

När jag bad dig göra i ordning bokföringen menade jag sätta in fakturorna i en pärm, inte pressa ner det i två fryspåsar!

När blir man en riktig företagare?

Häromnatten kunde jag inte somna eftersom jag försökte visualisera min projektlista i huvudet och därmed se hur mycket jag kan fakturera för nästa månad. Det skulle kunna vara en milstolpe.
 
En annan kan vara dagen då jag googlade "gäller avtal via mail" för att det ju faktiskt känns onödigt att lägga pengar på frimärken och kuvert när jag får ett nytt projekt.
 
Men den största bekräftelsen på att jag driver ett aktiebolag kommer att vara den dag då jag slänger papperet med tio stora, rosa siffror som just nu ligger på mitt skrivbord för att jag ska komma ihåg mitt organisationsnummer.
 
 
Min själsfrände, mitt spirit animal: Sara i Svensson Svensson.