/ Dravel /

I've been waiting for so long, I thought this day would never come

Jag har som sagt fått en nytändning i att gå på events! Sedan jag började jobba hemma tycker jag plötsligt att det är asroligt att gå på fester och olika happenings, och det är ju ganska passande såhär i september när alla människor släpper böcker.

Jag trodde aldrig att det skulle hända att min reflex var "SHIT VAD ROLIGT!" när jag fick inbjudningsmail, men nu är det mycket mer peppigt än det någonsin varit eftersom jag 1) inte träffar någon på dagarna förrän när Oskar kommer hem 2) inte behöver asa på dator och matlåda.

Ikväll ska jag på Hampus release (om ni har inte läst "Ta det som en man" så var goda gör det NU), på torsdag Cissi Forss, på måndag Hanna Lindbergs och på tisdag Andreas Kundler & Lisa Linders.
 
Och nästa vecka är det mässa - som jag dessutom åker hem från ungefär två timmar innan nissarna i NMR ska tåga genom stan. 
 
Vem trodde att jag plötsligt skulle bli social? Helt fantastiskt ju.