/ Dravel /

You were so great, asking all those questions

Några saker jag är glad för just nu:
 
- Mitt lifehack att registrera mig på Tidal för att få 30 dagars gratisperiod och därmed kunna se Lemonade-filmerna for free.
- Att nästa avsnitt av "Vår tid är nu" sänds ikväll (Nina <3<3<3).
- Att Mica Förlag skickade Rupi Kaurs "Mjölk och honung" till mig förra veckan och jag redan läst den tre gånger eftersom den tar ANDAN ur en.
- Att Lindas och Sigrids P3 Serie är igång!
- Lindas söndagsintervju. Den är radioguld I tell you.
 
Om ett par timmar ska jag lämna katterna, hundarna och familjen i Leksand och sätta mig på tåget hem.
 
På vägen hit hamnade jag bredvid världens gulligaste dam, hon frågade om jag pluggade när jag läste en av mina PR-böcker på datorn och jag sa "näe jag jobbar med PR för den här boken så jag måste läsa in mig lite, vad jobbar du med?" och i samma sekund som hon svarade "jag är lärare på SFI" släppte jag allt och frågade ut henne om HELA hennes arbete, från typ Uppsala till Avesta där hon skulle av. Oops.
 
Nu måste jag smälla igen datorn igen. Mamma och mormor gör frukost och Molle ligger bredvid mig och är sur för att jag släppt kliandet av hans öron i tio minuter för att skriva det här inlägget. Jag har inte haft läppstift på mig sedan i torsdags, skinnjackan har inte använts på hela helgen eftersom jag har mammas gamla avlagda Jofa-jacka och nycklarna ligger kvar i väskan för det har hela tiden varit någon hemma.
 
Timeout, hörde jag att det hette.