/ Dravel /

Att bära en dröm idag är ingen lätt sak, helst ska man ha en kortsiktig plan

Just prick nu när det här inlägget publiceras gör jag en intervju jag velat göra i femton år. Några andra grejer jag drömde om att få göra 2002:

- Färga håret rött
Check.

- Åka till Eurodisney
Jag vill fortfarande dit men jag får ju aldrig med mig någon!
 
- Få min gladiator MusicLover på TV4.se att överleva längre än en vecka
Hur var det meningen att man skulle göra?!
 
- Spela en softbollmatch och ha samma sammanhållning i laget som de hade i "Tjejligan"
Jag gick bara på träningarna men vågade aldrig vara med på matcher.

- Träffa Grynet
Still waiting.
 
- Ha ett likadant rosa linne som Britney på den här bilden som satt i mitt rum
Varför skickade OKEJ ut en sådan bild i A2-format när alla deras läsare precis som jag var nioåriga tjejer?

- Träffa Ola Salo
Check <3
 
- Spela in en skiva
För allas trevnad tur att det inte hänt.

- Få högre än 85 poäng på märkestagningen i discodans

Ja, man tar märken i tävlingsdans, man dansar tre och tre framför publik och en examinator sitter vid ett skrivbord och bedömer en (mycket märklig situation) och högre än 85 poäng motsvarade MVG - FLASH att jag ville ha det.

- Lära mig sminka mig
HAHAHAHA.
 
- Klara sista banan i Super Mario Kart på Gameboy Advance.
Det GICK fan inte att inte halka ut i tomma intet på den sista rymdbanan som saknade väggar.
 
- Se Las Ketchup live
Det hade varit historiskt.
 
- Vinna en t-shirt i Voxpop
Hur kunde det aldrig bli jag?

- Lära mig åka skateboard
Jag var ju asbra på kickboard-tricks men jag blir fortfarande avundsjuk när folk susar förbi mig på stan på samma självklara sätt som Alex i Eva & Adam rullade genom skolkorridorerna. Får ringa Ida Östensson.
 
- Ha Harry Potter-tapeter i mitt rum
Helt ärligt tilltalas jag fortfarande av denna tanke.
 
- Spela Rummel & Rabalder i Lattjo Lajban
Det kan väl inte bara vara jag som blev så provocerad av alla barn som 1) tryckte helt sent på tangenterna så de kraschade direkt 2) inte kunde tyda Tobbe Bloms instruktioner och SÄNKA DEN EGNA TV:N SÅ INTE LJUDET SKULLE EKA?

#1 / / Josefin:

Vilken fin lista! <3 ps jag blev också sjukt provocerad av rummel och rabalder-barnen :((

#2 / / Fridah:

Josefin: Åh visst blev man!! <3<3 SÅ skönt att höra att det inte bara var jag som störde mig! Både Tobbe och Carro sa ju till hundra tusen gånger att 1) klicka i tid 2) sänk ljudet, och barnen ba FATTADE INTE! Var var föräldrarna liksom?!

#3 / / Josefin:

Amen preciiiiis!! HUR SVÅRT SKA DET VA? Sånt kunde förstöra hela min morgon hahah