/ Dravel /

Oh my God, she's SO annoying

Saker jag stör mig på idag:
 
- Varför länkar så många till Staffan Heimersons fullständigt idiotiska krönika om #MeToo? Stöd inte klickfisket, för guds skull.
 
- Och varför publicerar AFTONBLADET Staffan Heimersons fullständigt idiotiska krönika om #MeToo? Bra resultat policyn och nolltoleransen verkar ha lett till. Och kul julfest det blir på Västra Järnvägsgatan i år.
 
- Min skrivare är trasig. Det har hänt ungefär en gång i veckan sedan jag köpte den 2009 men nu är den bortom räddning, vilket leder till frågan: Finns det någon skrivare i världshistorien som har fungerat? Jag tror faktiskt inte det.
 
- Nu måste någon historiker eller språkexpert eller något berätta: Är språket i "Vår tid är nu" rätt eller har någon manusskribent varit extremt slö? Allt känns så MODERNT! Förra veckan sa de ordet "fighten", pratade man verkligen om "fighter" 1945? Det kanske man gjorde? Men igår sa Calle "sumpa inte det här nu", sa man så på 50-talet? Det är jättemånga ord jag inte tror att man använde då men det kanske man visst gjorde? Åh, jag borde bli Sara Lövestam.
 
- Varför höll Pretty Little Liars på så länge? Femte säsongen var totalt överflödig. Nu är jag i mitten av sexan och varje avsnitt ger en känsla av att vara på upploppet - och så inser jag att det är en TILL säsong. De borde ha stoppat i tid.