/ Dravel /

Någonting måste hända, nu måste någonting hända

En dag - eller kväll - inom en ganska snar framtid KRÄVER jag tid att:
 
- Sova på balkongen i min nya solsäng (jag har köpt en solsäng, utlys flaggdag!!!)
- Se andra säsongen av Black Widows
- Gå kvällspromenad eller åka på kvällscykeltur i Wobro
- Spela Rayman Legends
- Rensa ut i min tidningslåda
- Lägga klart pärlplattan jag påbörjade i februari
- Läsa Mina drömmars stad (gärna hela serien men först bara andra boken, alla andra måste jag köpa)
- Börja följa Glappet och Skeppsholmen på Öppet Arkiv (vilken av dessa är bäst?)
- Gå på vattengympa igen
- Måla naglarna i mönster igen
- Äta glass och se GW:s mord utan att tänka "mailen mailen mailen"
 
Och det är ju alltid intensiva dagar såhär i slutet av maj (vilket Jonatan Unge påpekade redan 2012), men år 2017 tar nog priset.
 
Om mindre än två veckor är det juni. #kämpajohanhult, som Madde hade sagt.
 
#1 / / Bonnie:

Skeppsholmen kan du hoppa

#2 / / Fridah:

Bonnie: Kan man? Jag har ett minne av att det var ett ganska mysigt program men det är sååå länge sedan det sändes så egentligen kanske det var jättedåligt?! Så jag kanske ska prioritera Glappet istället!