/ Dravel /

Ja ja jag vet, du är ingen Wiktoria

VARFÖR blev jag så himla drabbad av Wiktorias "As I Lay Me Down" i lördags? Jag kan inte tänka på något annat än den här låten, jag vaknar med den på hjärnan och jag somnar med den på hjärnan.
 
Hade ingen aning om att tidigt-00-talsinfluerad countryschlager kunde fastna så hårt i mitt huvud. Eventuellt är det av ren nostalgi, detta framträdande känns i både komposition och styling och uttryck och rekvisita som ett Eurovision-bidrag från 2002 där låtskrivarna lyssnat på "Varje gång jag ser dig" någon gång för mycket, men eftersom jag älskar just Eurovision-bidrag från 2002 är detta det perfekta Mello-bidraget om ni frågar mig.
 
Halva min hjärnkapacitet denna vecka har gått åt till att inte vråla "ALL THE TI-I-ME!" högt. Det här var lätt det bästa i Mellon i år.
 


#1 / / Moster :

Du och Kate alltså❤️ My oh my. Det enda hon sjunger nowadays.

#2 / / Fridah:

Aah SÅKLART är det hennes fave också! Årstabergs tastemaker no 1!