/ Dravel /

And that's my reason to get up in the morning

Jag fattar verkligen inte hur jag klarade av måndagar innan "Bonusfamiljen" började på SVT1. Jag myser varje söndag av tanken på att nästa avsnitt av "Bonusfamiljen" kommer nästa dag, och ingen måndagsmorgon är för tung när jag vet att Erik Johansson, Vera Vitali och Petra Mede väntar fjorton timmar senare. 
 
Alltså, alla som bara sträcktittar på serier som det redan finns alla sexton avsnitt av direkt: Jag förstår er till hundra procent men HUR kan ni frivilligt gå miste om denna ynnest?! Att en tråkig dag kan bli tusen gånger bättre endast tack vare TV-tablån? Alla serier där alla avsnitt släpps direkt tilltalar mig mycket mindre än linjär-tv-serier, för om allt finns hela tiden finns det ju aldrig något att peppa för på morgonen.
 
Eller så är det bara jag som har ett sorgligt liv för att det enda som får upp mig ur sängen är nya avsnitt av svenska dramakomedier.