/ Dravel /

Me and my bike and my bike bike ridin'

Jag jobbar hemma nu och idag började jag dagen med att cykla i tjugo minuter.
 
Jag gjorde allt som vanligt, gick upp och klädde på mig och åt frukost och läste DN och borstade tänderna och allting och sedan sa jag till Oskar att "OKEJ nu cyklar jag till jobbet ses ikväll herrå!", så hämtade jag cykeln och åkte runt här i hoodet medan jag lyssnade på "Omänskligt" med PT-Fia och sedan åkte jag hem.
 
Det var en så ljuvlig känsla. Att ha åkt till jobbet - fast jobbet är här vid mitt skrivbord, en decimeter från soffan! Istället för att trängas med folk på tunnelbanan och fastna i Instagram och därför ha åttiotvå procents batteri redan vid Sankt Eriksplan. 

Mm, my beloved hemmakontor, jag och min cykel Pamela är sannerligen ett dream team.
 
Såhär fina var jag och Pamela en ledig dag häromveckan när vi gjorde en äkta högstadie-aktivitet: Cykla i långsam takt medan någon (i detta fall Oskar) går bredvid.