/ Dravel /

You dirty little liar!

Jag måste på riktigt sluta med den här livsstilen som består av att se Pretty Little Liars precis innan jag ska lägga mig. Inatt är tredje natten på en vecka som jag vaknade och var livrädd för att jag var säker på att någon var i vår lägenhet.
 
Men jag fattar inte vad jag annars ska göra, den här serien tar ju upp hela min hjärnkapacitet på dagarna! Jag tänker bara på Hannah hela tiden och TV:n är som en magnet, jag tänker "idag ska jag bara se ett enda avsnitt" och så blir det tre före lunch ändå.
 
Det enda jag är skeptisk till är att jag precis just idag börjat på säsong två och jag fattar inte riktigt hur de ska hålla ihop handlingen i fyra år?! Det kommer ju säkert bara att bli sämre och sämre, lex O.C. Detta är mina teorier hittills som jag i varje avsnitt tror ska uppenbara sig:
 
- Jenna är egentligen inte blind.
- Ezra är mycket mer inblandad än någon vet (han skulle kanske till och med kunna vara A).
- Paige kommer att lägga dopingmedel i Emilys väska så hon inte får stipendiet till universitetet.
 
Nu måste jag maxa tittandet innan vi åker iväg på semester för då kommer ju abstinensen inte att vara nådig.