/ Dravel /

Tio fine frökner upp i klubben vi befaller

Oh my god. Igår DANSADE jag på en KLUBB! My dear krigarprinsessa ska ju gifta sig och möhippan var på Golden Hits! Det har ju varit mitt drömställe since forever, de senaste åren har jag velat dit så mycket men det är liksom ingen av de supercoola artister jag jobbat med som velat ha sin release på Golden Hits istället för typ Kåken så det har aldrig hänt.
 
Men igår gick vi dit och herre, jag tror inte jag haft såhär roligt under hela 2017. Tommy tycker om mig, Not a sinner nor a saint, Popular, Dag efter dag, Dansa i neon... dessa röjde jag runt till! Jag dansade i ring med tjejgäng! Jag kände mig som Dasha Girine! Jag var helt svettig när jag kom hem, det här var värre än Pride! 
 
Tänk att jag en kväll skulle stå och vråla "COPA-COPACABANAAAANAAAA" bland folk. IOGT-NTO borde sponsra mig, tänkte jag skriva, men jag kom på att egentligen hatar de nog mig, för utifrån hur dum jag säkert såg ut kan ingen ha trott att jag var nykter. Men så var ju självklart fallet, jag frågade bartendern om han kunde göra någon alkoholfri drink UTAN kolsyra och fick världens godaste mango-citron-passionsfrukt-ananas-blandning och kände mig som Alexandra Charles.
 
Nästa stopp blir Garbo i Sundbyberg. 

När jag skulle gå utbrast Caro "vi MÅSTE festa fler gånger, du kunde ALLA texter!". Och det kan jag ju! Att min kunskap om alla verser på denna en dag skulle komma till användning var inget jag kunnat förutspå: