/ Dravel /

Take me to the clouds above

Jag är inne i en Madonna-period! Jag vill börja varje dag med att lyssna på "American Pie" och sedan fortsätta med "Hung Up". Jag har älskat "Sorry" sedan den kom ut, men nu börjar jag tycka om "Hung Up" också. Och så vill jag höra "Take On Me" med A-ha och "How Will I Know" med Whitney Houston minst en gång varje dag.
 
Det är ju det jag säger, jag VET att jag haft ett tidigare liv på 80-talet när jag var jätteinne och röjde runt på olika klubbar till trendig discopop. Tur att det snart är Pride så det får infrias.
 
Nu när jag skulle lägga in "How Will I Know"-videon här såg jag att Whitneys läppstift är EXAKT den nyans jag letar efter. Och den där ögonskuggan skulle inte heller vara fel på schlagerpopkvällen på Pride. Jag om någon borde ju få ha en egen sminkperson som Blondinbella har, av den enkla anledningen att jag måste vara världens enklaste kund. Jag bryr mig inte om EYEBROWS ON FLEEK eller bb-cream eller fransar eller att något ska se naturligt ut, jag vill bara ha läppstift och ögonskugga i neon. Så enkelt.