/ Dravel /

I bought it!

Mina bästa köp hittills under 2017:
 
- Min cykel.
- En puderrosa sittpuff från NK (min present till mig själv för att min firma gick så bra den här våren, hälsningar från borgarbrackan).
- Min fidget spinner. Jag håller i den hela tiden, när jag läser, ser på Pretty Little Liars, pratar i telefon... Däremot fattar jag faktiskt inte varför lärare förespråkar att eleverna ska få ha dem på lektioner i skolan, för man kan ju inte göra någonting förutom ovanstående sysslor när man håller i dem! Man måste ju sitta blickstilla för att inte tappa dem, det måste vara helt omöjligt att räkna mattetal när man håller i dem. Eller så är det bara jag som inte lärt mig alla häftiga tricks och därmed inte kan koncentrera mig på något annat än att hålla igång snurrandet hela tiden.