/ Dravel /

Because the last one was such a big seller?

Jag kan på allvar knappt tänka mig något värre:
 
 
#1 / / josefin:

men gud, what?? varför?! är jag den enda som inte förstår hypen över skam? :(

#2 / / Fridah:

Josefin: Åh jag tycker att det var en asfängslande serie, men inte det bästa som någonsin visats på svensk TV! Min hets är mer mot hur psykopat-William (han är en stalker och ett as) framställs både i serien och på bloggar (folk är upp över öronen förälskade i honom, han är på riktigt en psykopat) och jag fattar inte varför?! Och med "Festa som i Skam" kände jag bara "eh, really?", eftersom alla fester i serien slutar med att någon antingen 1) blir drogad 2) får en blackout och blir hemburen av sina kompisar och vaknar i ångest för eventuellt avslutad graviditet 3) slår en flaska i huvudet på någon annan. Med andra ord: Stelt party!

#3 / / josefin:

ahh men jag kollade igenom alla säsonger på en vecka (fast var tvungen att kolla på nrk med norska subtitles pga svt hatar alla som bor utomlands?? tack för det, jag har börjat TÄNKA på norska...) och tyckte väl att det var HELT OKEJ, men förstååååår inte varför alla älskar william så jävla mycket?! jag håller med dig till hundra, grabben är psykopat. och "festa som i skam"? hahaha alltså nä tack. mina utekvällar är dramatiska nog ändå.