/ Dravel /

It's time to move your body

Så hittar man sig själv i soffan en kväll med en längtan i hjärtat när man tänker på nästa vattengympapass.
 
För det var sannerligen något av det roligaste jag varit på. Det var jag, tjugo tanter och två gubbar. Och så en instruktör som hette JOSSAN (jag tänkte först inte gå på passet eftersom det var en ung instruktör, men så sa Oskar att jag måste skärpa mig och då gjorde jag det) som var aspeppig och stod på kanten och pratade om att Mello börjar snart medan hon spelade Robbie Williams, "Flowers", Jennifer Lopez och, bäst av allt, "This is the world we live in"!
 
Och innan passet började frågade jag en av alla tanter i omklädningsrummet om de visste hur man gick till vattengympan och en av dem bara "Du kan hänga på mig, jag ska också dit" och så gick in till poolen tillsammans. Det är så gulligt med tanter, jag hoppas att jag också står i en bassäng och dansar och tar i extra mycket på "WE'VE GOT EVERYBODEEEEYYYY"-raden i Rock DJ när jag är sjuttio.