/ Dravel /

What I really really want

Några grejer jag vill göra den här hösten:
 
- Ha så många uppdrag att mitt företag går runt en säsong till.
- Träffa Amilli på Bokmässan.
- Se Idol med Soph.
- Åka till Landskrona och få en guidad släkthistoria genom Skåne av Hallbergs matriarker.
- Kunna en tiopoängsfråga i På spåret.
- Glo på The Sims-hus på Lidingö med mamma och pappa.
- Se klart Pretty Little Liars.
- Läsa de nya böckerna av Sara Bergmark Elfgren, Moa Herngren och Agnes Lindström.
- Hänga med Kate och Caesar när de har höstlov.
- Besöka Frans nya lägenhet (han sålde sin Wobro-lägga nu i veckan så nu upphör vår Vänner-tillvaro :((().
- Gå på Golden Hits.
- Hitta på och testa en efterrätt till nyårsmiddagen (jag tog på mig denna uppgift den 30 december förra året eftersom mitt ansvarsområde ALLTID är korvbröd till nattamaten och jag ville ha något som faktiskt spelade roll).
- Gå guidad tur om Hässelbys historia av mammas och pappas polare som bott här since forever.
- Köpa ett par vettiga skor och börja på zumba i Vällingby utan ett enda hälsporre-symptom.
- Julfika med Caro.