/ Dravel /

We found love in a hopeless place

I veckan pratade jag och Oskar om Big Brother-deltagare från säsongerna 2014 och 2015. Vi började prata om Christian och Linnea som var med 2015 och som jag tyckte var SÅ JÄLA GULLIGA eftersom de var så kära i varandra men ingen vågade göra någonting, och när det var typ två veckor kvar och Linnea hade åkt ut men Christian var kvar arrangerade Big Brother en date night där Linnea kom in och de åt middag och produktionen spelade Håkan Hellström och han sa såå fina saker om henne när han kom tillbaka till de andra så man bara SMÄLTE.
 
(Detta har nämligen etsat sig fast i mitt huvud sedan vi hade Birds-event på Cantina Real några dagar efter att Big Brother-datenighten sändes och Adam sa en massa saker till mig som var så hiiimla fina och jag pep "men alltså, jag känner mig som Linnea i Big Brother nu!" och han fattade noll eftersom det bara var typ jag och Oskar och mamma som följde Big Brother den säsongen. Segt.)
 
I ALLA FALL. Jag blev tvungen att kolla hur det gått för Christian och Linnea, och när jag Birthdayade visade det sig att de bor ihop! Är inte det en sådan sunshine story? Ett par som träffas under ytterst märkliga omständigheter och så går det bra och de flyttar ihop! Detta är nästan, men bara nästan, lika fint som att skådespelarna som var Henrik och Glenn i Vintergatan 5A gifte sig efter inspelningen.
#1 / / Anna:

Jag upptäckte för ett tag sedan att Christoffer och Paula som var med i en supertidig säsong av Big Brother (kanske till och med den första) är gifta och har tre barn. Blev orimligt lycklig! ;)

#2 / / Fridah:

Åh jaa Christoffer och Paula! Så härligt! Även Martin och Sara från Big Brother 2011 som i och för sig gjorde slut men som var ihop aslänge, med dokusåpa-par mått mätt!