/ Dravel /

So hear the pounding of the drums from your next door neighbour

Topp tre bästa highlightsen sedan Frans flyttade in i vårt hus.
 
3) När jag ringde honom när Oskar jobbade för att jag inte fick igen dragkedjan på klänningen tio minuter innan t-banan till Pride skulle gå (tyvärr var han inte hemma så jag ryckte och drog för allt jag var värd för att jag inte fick bli sen till schlagerpopkvällen 2015, rest in peace kära axel-leder).
 
2) När han sms:ade "HAR NI VIN???" en söndagseftermiddag typ klockan 14 för ett år sedan.
 
1) När jag idag skulle handla arton kilo karameller (och med karameller menar jag fil, mjölk, ett kilo kyckling och annat lättburet) och såg honom vid frysdisken, älgade fram och flåsade "HAR DU MYCKET KVAR ELLER ORKAR DU HJÄLPA MIG BÄRA HEM DETTA DET ÄR SÅ JÄÄÄLA TUNGT", bestämde att "vi ses vid chipsen" och fick bärhjälp hela vägen hem.
 
Vi kan aldrig flytta till Blackeberg.