/ Dravel /

Och bäst just nu, samma poäng

Bäst just nu:
 
TV-serie:
Molanders! VARFÖR har jag inte sett att det finns på Youtube?! Här har jag gått i fyra år och velat se om det och uppdaterat Öppet Arkiv tusen gånger, så finns det på Youtube! Fanny forever in my heart.
 
Bok:
"Jag vet allt det här" av Annika Paldanius. HERRE VILKET SPRÅK. Jag kan inte ens beskriva det, det är mig övermäktigt att ens försöka förklara hur mycket jag bara DRAS in i handlingen.
 
Bok 2:
Alla i Jessica & Elisabeth-serien, alltså inte vanliga Tvillingarna utan de som kom typ 2002. Den här spökskriven är mycket roligare än de andra (för det MÅSTE vara spökskrivare till Tvillingarna-böckerna, det är seriöst omöjligt att Francine Pascal kan ha skrivit alla böckerna), och hela serien är som en egen young adult-serie i jag-perspektiv, som dessutom handlar om andra än bara Jessica och Elisabeth. Tack, Bokbörsen-säljaren som gjorde att jag håvade in dessa för femton spänn styck.
 
Låt: 
"Fy faen" - HKEEM feat. Temur
Jag börjar tro att det bara är jag som sett nya avsnittet av SKAM för jag har läst om det på exakt noll ställen, men den här låten är i alla fall med och det är den roligaste jag hört på länge. Nya "5 fine frökner".
 
Tre Kronor-karaktär:
Varför gjordes spinoff-filmen på Reine & Mimmi istället för Pilla och Kaj? Det är ju de man bryr sig om! Nu har de dragit till Holland och det är så tomt för stackars Alva. Så sorgligt.
 
Ljudbok:
"Det borde finnas regler" av Lina Arvidsson. Shit vilken bra vänskaps-story och proffsig inläsare! Jag måste se filmen NU.

Tidning:
I senaste Filter är ett extremt intressant reportage om e-sport. Läs.
 
Restaurang: 
Imorgon ska jag och Oskar till Drottninggatan. Han tror att det är bra för mig att gå dit efter allt som hänt där och det låter ju rimligt. När vi varit där ska vi äta på Bollywood! Jag älskar Bollywood mer än livet självt, och när vi var där med Soph häromveckan testade jag deras mangojuice och kan bara säga att boy I drank it. SÅ GOTT.

#1 / / Jones:

Alva dör snart och Hugo flyttar till Holland

#2 / / Fridah:

Hm, jag TROR att Hugo redan flyttat till Amsterdam?! Taggen sa precis att det är dåligt av dem att lämna Alva själv!