/ Dravel /

Oh my God, it's just like I dreamed it!

Jag är hemma från Bokis! Sicka fina dagar det har varit, det var ett sånt paradis där och jag träffade så många som jag aldrig träffar annars. 
 
Båda dagarna var en dimma av montermyz och bokshopping och kanelbullsätande, så jag kan inte ens beskriva helgen i något annat än tre bilder som jag snott från olika personers instagram:
 
 
Jag träffade my dear Oskar Rickardsson som jag varit internetvän med sedan tyyyp 2007, vi pratade poddar och twitterbråk och sedan tog han den här bilden som jag lägger upp endast för att berätta för er om den här väskan. Min syrra fick den av pappa någon gång på nittiotalet när han varit på någon resa i något golfsammanhang, och för två somrar sedan hittade jag den i garaget och tyckte att den är typ det finaste jag sett och sa "men GUD guldväskan, kan inte jag få den?!".
Jag har nu haft den på Pride och på flera events och jag kan meddela att en ny värld har öppnat sig när man har ryggsäck istället för tygkasse. Jag har inte alls ont i axlarna, jag går inte vriden åt ett håll och jag kan faktiskt ha händerna FRIA! (Dock är jag fortfarande nojig att någon ska sno något ur den så mobil och plånbok och nycklar har jag i den lilla blå väskan BUT STILL). Dessutom är just den här väskan helt magisk för allt får plats i den. Här förvarade jag: Strumpbyxor, laddare, emergency charger, deo, tuggummi, tandborste, tandkräm (som sagt, jag äter så mycket kanelbullar på mässan och tänkte att tuggummi inte skulle räcka), parfym och tygkasse att frakta böcker i, och den vägde noll komma noll gram. Det är som Robin i How I Met Your Mothers magiska väska, allt får plats!
 
 
Vi avslutade hela mässan med att äta med fantastiska Marcus och Helena! Marcus är min bästa 90-tals-såpa-kompis, han har sett alla serier jag följer OCH gillar dessutom att prata om dem. Han gjorde liksom det här armbandet till mig häromveckan så ni fattar ju varför jag adorerar honom. Helena är författare och har skrivit boken "100 hemskaste", där hon listar de hundra läskigaste saker hon vet, och med på listan är bland annat telefoner! #relationshipgoals
 
 
Årets skörd! Jag har självklart börjat läsa minst två sidor i alla.
 
Det enda jag gjort igår och idag är att sitta i min fåtölj, läsa och enjoy the silence. Och det känns som ett bra beslut, för på tisdag ska vi på inspelning av Breaking News, på onsdag börjar tjejgruppen jag är ledare för, på fredag ska jag moster och Kate på Justin Bieber och på lördag ska jag på Social Media Party!
 
Peppig_vecka_16.