/ Dravel /

I don't even have a pla...

Ska jag berätta hur ASPEPPIG denna vecka är eller? Ja det ska jag:
 
Måndag: Jobb och myz-packning-läsning-Divorced-Tjockare-än-vatten-kväll.
Tisdag: Jobb, laxmiddag hos Frans på kvällen.
Onsdag: Jobb, tjejgrupp på kvällen.
Torsdag: Jobb, LEKSAND PÅ KVÄLLEN.
Fredag: Försöka boka Håkan-biljetter på förmiddagen, göra en intervju, sedan vistas i total silence som endast får brytas av ljudet av 1) Vilda 2) Mysan 3) Molle 4) Bilkörning 5) Badkarsvatten.
Lördag: Fortsätta myza i Leksand.
Söndag: Åka hem så jag är framme typ 15.30 och kan JULPYNTA LÄGGAN.
 
Jag fick ju ett major breakdown när mamma och pappa åkte hem förra söndagen men till slut insåg jag att jag ju faktiskt kan åka hem den här helgen, så nu ska jag sitta på ett tåg mot hembygden och låta Stockholm va. Som en förfest till jul ungefär. Det kan ej bli bättre.
 
Jag ska endast vara där och klappa djuren, glida omkring, kanske skriva någon sida på min roman och läsa Harry Potter. Inte direkt fel, om ni frågar mig.
#1 / / Anonym:

Vi ska hugga gran med pappa😆 Förlåt, Rudolf Andersson!