/ Dravel /

I don't think you can handle this

För några veckor sedan blev jag sur på något Adam skämtade om, varpå jag vrålade "men du får inte säga så när jag har PMS!!!". Han svarade "men hur ska jag veta när du har PMS och inte?" och jag sa "ja vänta tio sekunder så ska jag kolla min app... okej, den tionde mars kommer jag eventuellt att spåra nästa gång".
 
Igår fick jag ett utbrott som involverade både skrik och tårar (jag har gråtit två gånger på kontoret på mindre än 24 timmar, jag läser just nu "Lean In" och blev SÅ GLAD av att Sheryl Sandberg har gråtit i möten med Mark Zuckerberg) och när det lugnat sig lite tog Adam upp sin kalender och sa "du är tidig, du ska inte skälla på mig förrän på torsdag". Då har han, som en varningstext, skrivit in att "Fridah kommer gå apeshit bananas enligt hennes skryt-app".
 
Jag är så glad att våra vägar har korsats.
 
 
(EDIT: Igår hade jag dåligt samvete för en grej och sa "alltså jag känner mig som Alexandra Remmer!", och Adam svarade "nej, det du har gjort är det ju Carl Eriksson-klass på, NÄSTAN Jeanette!". Då fick jag ett utbrott igen.)