/ Dravel /

Jag röstar inte längre i valet, jag är Melodifestivalen

Det är fan dödens grupp i Mellon ikväll alltså! Molly Sandén, Panetoz och Dolly Style (jag vet inte vem jag hejar mest på), och så rävarna Linda Bengtzing och Martin Stenmarck!
 
Jag håller på att gå in i en Molly Sandén-period, jag vill lyssna på "Freak" hela tiden (fast det skyller jag på Core-instruktören som spelade den hela tiden) och jag tittar om på "Like No One's Watching"-klippet från Sommarkrysset flera gånger. 
 
Panetoz vet ni ju att jag förespråkat sedan "World Clap", men ännu mer efter att jag för någon månad sedan såg "Doreen kommer hem" med Pa Modou. Jag älskar att de engagerar sig så mycket och vill Skapa En Bättre Värld, och när de gör det PLUS gör låtar som "World Clap" kan jag inte annat än avguda dem.
 
Svåravgjort är det i alla fall ikväll. Så länge Martin Stenmarck gör en bättre låt än "Las Vegas" kan typ alla få vinna.